Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2007

Νέα βδομάδα = νέο ματς

Καταρχήν λίγα λόγια για το τελευταίο ματς (αν και αρχίζουν να ξεθωριάζουν οι αναμνήσεις...). (Καλά αν δεν πω εγώ κάτι οι υπόλοιποι αλλού για αλλού ε;).

Καλό ματς, με πολύ τρέξιμο, δύναμη, πάθος αλλά πέρα από αυτά νομίζω ουδέν... Δεν θέλω να είμαι κυνικός αλλά λίγα πράματα είδα από τεχνική, οργανωμένο παιχίδι και σκέψη μέσα στο γήπεδο. Ελπίζω σήμερα να αναστραφεί αυτή η εικόνα..

Όαση η εμφάνιση του πασίγνωστου πλέον τυφεκιοφόρου που παίρνει νομίζω αυτοδίκαια τον τίτλο του MoM (Man of the Match για τους αδαείς - παίξτε και κανά manager να ξεστραβωθείτε!).

Τεσπά αυτά για το προηγούμενο (περιμένω τα σχόλιά σας) πάμε για το επόμενο! Προτείνω σήμερα νωρίς 19-19.30! Δεν ξέρω αν σας βολεύει, πείτε μου.. Έχω κάποια (μικρά) περιθώρια ευελιξίας... Θα δούμε!

Μέρος δεν νομίζω να χρειάζεται να αλλάξουμε.. Αθλόπολις λέω.. Περιμένω δηλώσεις συμμετοχής! Graniti κλείσε γήπεδο και πες μου!!

Υ.Γ. 1: IntheWoods δεν θέλω να σε βλέπω να αυτολογοκρίνεσαι! Τι είναι αυτά τα σεμνοτυφικά ....... ;;;;;;
Πες το όλο: ΜΟΥΝΙ
Υ.Γ. 2: η άποψή μου για τους μύτους δεν αλλάζει από κανέναν παικτάκο τύπου ρουμπίνιου (προς xasavako)
Υ.Γ. 3: δεν έχω άλλο υστερόγραφο

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα σε ολους!ελπιζω ο καιρος μην μας την κανει.το παιχνιδι της προηγουμενης δευτερας ηταν μοιρασμενο και κριθηκε στις λεπτομερειες (εκειν α τα 2 καταραμενα αυτογκολ,εκ μερους μου οφειλω μια συγνωμη στους συμπαικτες μου για το πρωτο,μας στερησαν τη νικη)
Το αθλοπολις μια χαρα γηπεδο οποτε συνεχιζουμε εκει σταθερα.
Πανος-μακης μεσα για σημερα.
Εαν υπαρχουν απουσιες ενημερωστε εγκαιρα για να βρουμε παικτες.

Ανώνυμος είπε...

Γρανιτης

Καλημερα συντροφια συναγωνιστες συντεκνοι και συμπατριωτες!

Παρατηρω αυξημενη κινηση στο μπλογκ over the weekend.Σορρυ για την απουσια αλλα θα βαλουμε κι εμεις ιντερνετ στο σπιτι σε λιγο καιρο.

Επισης ακομα προσπαθω να βγαλω ακρη με το google οσον αφορα το λογαριασμο μου! Κατι δεν τους αρεσει πανω μου. Μηπως να φταιει το ονομα?

Επειδη η ωρα περναει και πρεπει να οργανωθουμε για το αποψινο ματς εκλεισα 7.30 στο αθλοπολις αν και υπαρχει εντονη διαθεση για μεταφορα εδρας στο Δαβουρλη Συχαινα (τα καλυτερα γηπεδα στον κοσμο μας) αλλα αυτο ειναι κατι που πρεπει να συζυτηθει στο επομενο συμβουλιο της ομαδας.

Αρα 7.30 Εγλυκαδα.

Συμμετοχες εως τωρα

In the woods
yenomoon
macao
elcretan
fotis
arango
xasavakos
psiktikoulis
granitis

Αν παιξουμε παλι 6χ6 θα πρεπει να πληρωσουμε 7 ευρω το ατομο αυτη τη φορα. Υπηρξε ενημερωση απο τους ανθρωπους του αθλοπολις για 84 το γηπεδο. Δε μας χαλασε λεμε! Νομιζω θα τα καταφερουμε ομως.

Ο πυροβολημενος θα παιξει? Θα τον ξαναθαυμασουμε?

Συγχαριτηρια στον φωτογραφο In the woods.
Τρομερη ληψη!!!
Αυτοι οι σκηροπυρινικοι οπαδοι μου με συγκινουν με τις εκδηλωσεις λατρειαςτους σε καθε ματς. Τους στελνω την αγαπη μου και τουςυποσχομαι ακομα περισσοτερα κοψιματα. Ειμαι πραγματικα συγκινημενος... δεν μπορω να συνεχισω να γραφω αλλο...

InTheWoods είπε...

Είναι και ο Γιάννης μέσα (τουφεκιοφόρος)
1.In the woods
2.yenomoon
3.macao
4.elcretan
5.fotis
6.arango
7.xasavakos
8.psiktikoulis
9.granitis
10.Toufekioforos

Unknown είπε...

1.In the woods
2.yenomoon
3.macao
4.elcretan
5.fotis
6.arango
7.xasavakos
8.psiktikoulis
9.granitis
10.Toufekioforos
11. χορχε
12. μητσος (πρέπει να βρούμε παρατσούκλι)

οκ παίρνω και mechuo/φιλη και είμαστε κομπλέ θέλω να πιστεύω..

τα λέμε γήπεδοοο
ωραία!

Unknown είπε...

Τελικά τον πούλο! Και οι δυο αδυνατούν.. Οπότε δίνω τη σκυτάλη σε όποιον έχει άτομα να φέρει..

Καλό είναι να υπάρξει συννενόηση για να μην μείνουμε με μονό αριθμό..

Καλή τύχη

Ανώνυμος είπε...

κανονιζω να ερθουν 2 ακομη.αν στραβωσει κατι θα ενημερωσω συντομα..

Ανώνυμος είπε...

Granitis

ΕΠΕΙΓΟΝ

Παρακαλειται ο yenomoon να ενημερωσει αν τους εχει τους παιχτες για να μεινουμε ησυχοι οι υπολοιποι και να σταματησουν να ψαχνουν

Ανώνυμος είπε...

Γρανιτης

Αντε yenomoonακι μου, αντε μου!!!

Ανώνυμος είπε...

ο ενας δεν μπορει.ο δευτερος το εχει κλειστο αλλα χτες μου ειπε οτι μπορουσε να ερθει.επειδη εχω μαθημα τει, 5 30 θα ξερω σιγουρα.αρα αρχιστε ξανα το ψαξιμο....

Ανώνυμος είπε...

mia lexi kai ola swzontai mia lexi kai ola xanontai eipe kapote o adre breton...na to swsoume sympaiktes m shmera .saravake swse mas

Ανώνυμος είπε...

Γρανιτης

Πηραμε κι εμεις Τζαβαρα κι αλλον ενα αλλα δεν μπορουν.

Αλλος κανεις νεα?

Το πολυ πολυ παιζουμε 6χ6 απλα θα δωσουμε $7 ο καθενας.

Παιδες σημερα το εχουμε το ματς. Το λεει κι ο Μπρετον ο Αντρεας.

Ενα σουτ κι ολα σωζονται παληκαρια!( οχι τιποτ αλλο η ομαδα εχει κι επιπεδο)

InTheWoods είπε...

Λοιπόν εγώ βρήκα έναν ακόμα - όμως θα πρέπει να βρεθεί φαντάζομαι κιάλλος.
1.In the woods
2.yenomoon
3.macao
4.elcretan
5.fotis
6.arango
7.xasavakos
8.psiktikoulis
9.granitis
10.Toufekioforos
11. χορχε
12. μητσος (πρέπει να βρούμε παρατσούκλι)
13.Γιάννης (Γαμπρός Μίλτου)

Ανώνυμος είπε...

με χαρα σας λεω οτι βρεθηκε και ο τελευταιος!!!τα λεμε γηπεδο...

1.In the woods
2.yenomoon
3.macao
4.elcretan
5.fotis
6.arango
7.xasavakos
8.psiktikoulis
9.granitis
10.Toufekioforos
11. χορχε
12. μητσος (πρέπει να βρούμε παρατσούκλι)
13.Γιάννης (Γαμπρός Μίλτου)
14.μιχαλης, ο οποιος θα ειναι τερματοφυλακας

α ρε γρανιτη τι σου φερνω!!

Ανώνυμος είπε...

εδω xasavakos.

βρεθηκε ο 14ος παιχτης.

7.30 εγλυκαδα