Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2007

Για το χτεσινό ματς

Για χτες σόρι κατ' αρχήν αλλά μιας και προέκυψε εναλλακτική της (προ-)τελευταίας στιγμής απέσυρα τη συμμετοχή μου γιατί εξ' αρχής δεν με πολυβόλευε η μέρα. Επιφυλάσσομαι για την επόμενη φορά!!

Ο Τέλης μου ξετύλιξε λίγο-πολύ το κουβάρι του παιχνιδιού... Έμαθα και για τη συμμετοχή ενός νέου παίκτη με αγωνιστικό στυλ που ταιριάζει στα γούστα μου (κοινώς: "ρε, βαράει αυτός.."). Ωραία, αυξανόμαστε.....

Λοιπόν, η επικρατούσα άποψη για το επόμενο ματς είναι
Δευτέρα 20.00
αν έχω καταλάβει σωστά. Καλό θα ήταν σιγά-σιγά (είπαμε όχι κι από τώρα, αλλά μέχρι τέλος ΣΚ να έχουμε πάνω-κάτω τις συμμετοχές έτσι ώστε να περιοριστούν τα τηλέφωνα/μηνύματα την Δευτέρα).

Υπάρχει και μια πρόταση (από το μουρλό τον Μανώλη) για Παρασκευή. Για αυτήν θέλουμε άμεσα δηλώσεις!!!

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς,
arrango

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αδέρφια μου αλήτες πουλιά,

Όπως δήλωσα χτες, η Δευτέρα(πολύ χλωμό) και ειδικά η Τετάρτη(αδύνατο) είναι οι χειρότερες μέρες για να παίζουμε ποδόσφαιρο.

Παρακαλώ τη διεύθυνση να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να με βολέψει και εγώ δε θα την ξεχάσω όταν θα βγω πρώτος σκόρερ στη Budesliga!

elcretan είπε...

Tιμη και δοξα στο χακερονι και παραλληλα προδωτη...χρηστετε-arrango!!!
πολυ καλη ιδεα,θα εμπλουτιστει και αλλο..αλλα το blog ειναι just perfect!!!
για το χθεσινο ματς ...τι να πουμε...περασε στην ιστορια ως 7 εναντιον 6...και σκορ ισσοπαλο..11-11
ελπιζω να μην πονατε απο χθες(οσο εγω...)
περαστικα στον Φιλη...
χαιρετισμους στην μαμα μου..και στους θαυμαστες μου ανα την υφηλιο!!!
μπραβο και παλι μπραβο και Ολε-Ολε!!!

Elcretan
(ΟΦΗ)

Ανώνυμος είπε...

τι θα κάνουμε αύριο?μαζευόμαστε?

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητηρια στους δημιουργους η μηπως στο δημιουργο αυτου του μπλογκ?? καλα εχω μεινει!!

Εδω ξερεις τι παει Χριστακη ε!! Σου ρθε στην τρελα να φτιαξεις μπλογκ σου ρθε!!

Αγαπητοι συμπαικται σας στελνω ηλ. αγωνιστικους χαιρετισμους. καλους αγωνες!!

Χαιρετισματα κι απο μενα στη μαμα του Μανωλη!! Να το χαιρεστε το κοπελι σας αλλα μας εχει σακατεψει!! Μανωλιο ΠΟΝΑΜΕ ΡΕΕΕΕΕ!!

Οσο για τη μετρια εμφανιση της Τριτης εχω να δηλωσω οτι απλα τηρησαμε το fair play και δεν διασυραμε την αντιπαλη ομαδα!

Προτεινω στη διευθυνση να χορηγουμε με μη ανιχνευσιμες ουσιες το Γκοτση ετσι ωστε να αντεχει το βαρυ προγραμμα της δευτερας(ξυπναει 7.30??)!! Αν και τα αστερια της Budesliga δε μασανε...

In the woods μου θυμισες ενα τραγουδακι που ειναι πολυ επικαιρο. Ο ρομπεν των καμμενων δασων. Στο αφιερωνω για να γουσταριζεις Μιλτακο!!!

Λοιπον εμεις ειμαστε μεσα για αυριο. Δηλαδη 3. Μακη ο Πανος θα ερθει? δηλωστε ολοι για να κλεισουμε γηπεδο το μεσημερι.

Γρανιτης (κατα κοσμο Τελης)