Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2007

Όσοι πιστοί προσέλθετε..

Για να δούμε σήμερα αν θα τα καταφέρουμε... Έχω λίγο αποθαρρυνθεί από τις τελευταίες απόπειρες είναι η αλήθεια.. Τι έγινε; Χάσαμε την όρεξή μας; Το πάθος μας; Ας διαψέυσουμε τις Κασσάνδρες!!

Και μετά από αυτόν τον δακρύβρεχτο πρόλογο........

Το ματς ορίζεται (χάριν γαύρου, λέσχης αλλά και μετεωρολογικών προβλέψεων -- http://www.accuweather.com/ --)
στις 20.00 (αν βρέχει και λίγο δεν πειράζει - θα σταματήσει...)

Η λίστα συμμετοχών είναι ως τώρα η εξής (οι ενδιαφερόμενοι κάνουν σχόλιο προσθέτοντας τον εαυτό τους και τους δικούς τους)

1. arango

6 σχόλια:

InTheWoods είπε...

Θα έλεγα τίποτα για τον γαύρο - το 7 μου βάζει το μαχαίρι στο λαιμό. Αν πούμε 8 δεν προλαβαίνετε να πάτε για ψάρεμα??. Θέλω πολύ να είμαι μέσα όμως στις 5 έχω μια δουλίτσα που δεν ξέρω πόσο θα με τραβήξει και επίσης δεν θέλω να στήσω και κανέναν. Περιμένω και από εσάς αν θα με δεχτείτε.

Unknown είπε...

ok το άλλαξα
Άρα έχουμε:

1. inthewoods
2. arango

Ανώνυμος είπε...

JORGE

ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ ΜΕΣΑ

ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΘΑ ΣΤΑΘΟΥΜΕ ΤΥΧΕΡΟΙ....

Ανώνυμος είπε...

Λοιπον 7.30 τελικο στην περιβολα πανω απο καρφουρ δεξια.
γηπεδο 8χ8 γι αυτο ψαχνουμε ολοι για παιχτες.

granitis
hasavakos
psiktikoulis
macao
panos
tzavaras

Αν δεν παιξουμε και σημερα κρεμαω παπουτσια!!

Ανώνυμος είπε...

Ειμαστε οκ με την ωρα?

Καναμε την αλλαγη απο 8 σε 7.30 για να προλαβουν οι φαν του γαυρου να παρουν θεση για το μεγαλο ματς.

InTheWoods είπε...

Το γήπεδο στην περιβόλα είναι πιο μεγάλο. Θα πρέπει να είμαστε τουλάχιστον 14. Μέχρι στιγμής ποσοί??